You dont hate only the unloved hate

Hallådär!
Det var ett bra tag sedan jag skrev något här, blev bra sugen igår när jag satt och väntade på spårvagnen hem till lägenheten. Mycket har hänt sedan jag brukade hänga här. Precis påbörjat min Masterutbildning (statsvetenskap) här på Göteborgs Universitet. Känns kanonbra, var lite osäker på vad jag skulle tycka, men det verkar lovande!

Delar lägenhet med två härliga människor, vilken känns kanonbra. Jag har blivit lite mer filosofisk nu igen sedan jag flyttade hit till Göteborg, det finns mycket som pågår i huvudet och saker i min omgivning som påverkar mig. Deltog i en undersökning häromveckan, där man undersökte subjektivt välmående, i början av testet skulle man fokusera på en egenskap som har negativ inverkan på ens liv och vardag. Haha, jag tog upp det gamla att jag kan vara lite för snäll och omtänksam, vilket är helt sjukt, men om jag ser tillbaka på mina år som student är det många situationer som jag kanske har klantat till en aning bara för att vara lite för snäll och omtänksam. Men jag vet inte, det ligger i min natur att se till att de personer som jag tycker om ska ha det bra. Jag vet inte, det är klart man ska vara en snäll och fin människa, det kommer garanterat gynna en person i längden. Kan ju inte låta bli att bli lite trött på det bara, verkar som jag skjuter mig i foten ibland. Vad är det för fel när man ska vara ett svin för att framstå som intressant? Fuck you guys, jag kör min egen stil haha :)


Hur som helst, måste ju ta med dagens låt. Idag är det definitivt Raised Fist och Wounds som spelas mest. Crazy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0