Spinning... Det är nog något för mig!

Hej och godnatt! Sitter här framför datorn, precis hemkommen från lite tisdagsmys hos Kalle, med Hells Kitchen, Scrubs och lite skön musik. Livets krydda ;)

Har blivit väldigt dålig på att komma i säng numera, ska skärpa mig snart... Så länge jag är i säng innan 01:00 idag så är jag nöjd, en förbättring sedan igår! Har varit en riktigt bra dag idag! Började med att ha handledningssamtal i skolan, jag blev ganska förbannad inombords, tyckte att vi blev tilltalade som att vi inte hade kompetens nog, men var nog bara lite wrong just då, haha, resten av dagen var mycket bra! Satt med Azad och Daniel och skrev på grupparbetet fram till 15:00. Är galet nöjd med hur arbetet flyter på, vi kommer kunna vara klara ett par veckor innan det egentligen behöver vara klart. Visserligen har jag inte kollar i kalendern, men vi ligger riktigt bra till! Hoppas klämma in de sista intervjun i veckan nu bara!

Skitsamma, nog med skola! Kalle var sjuk idag, men som tur var hängde Daniel med till Nautilus, vi körde Challenge! Andra gången för mig och idag var jag riktigt såld, tänk att träning med skivstång kan kännas så bra? Spinning är ju grymt med, satt och visslade mig igenom alla "backar" och sådär som kom längs cykelturen, går ju igång totalt på musik när jag tränar hahaha. Tror inte det hördes allt för mycket iaf... Men aa, spinning! Det blir det mer av!!

Lyssnar på Melissa Horn nu, och Imogen Heap. Vilka sköna lirare de är, vet hur man ska sjunga! Tänk vad ens musiksmak varier dag från dag, månad till månad. Jag har ju olika favoriter varje dag, tycker det är riktigt skönt. Blir sådär överladdad av låtarna när jag väl har de som favoriter, istället för att tycka att de är okej en längre tid! 


Come gather 'round people
Wherever you roam
And admit that the waters
Around you have grown
And accept it that soon
You'll be drenched to the bone
If your time to you
Is worth savin'
Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'.


The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is
Rapidly fadin'
And the first one now
Will later be last
For the times they are a-changin'.



Mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0