Skål och välkomna till en fantastisk kväll!

Sitter och avnjuter en öl nu innan jag ska ta mitt pick och pack och gå till Madde där det ska bytas om och "transformeras"! Hahaha kommer bli sjukt jäkla roligt detta! Till och med rakat bröstet! Hahaha visserligen har jag inte mängder med hår där, men tänkte att det inte går med fjun heller... Ska man försöka vara sexig kvinna så får man faktiskt ta den där extra milen man snackar om!

Hoppas på mycket bilder ikväll så jag kan lägga upp lite bilder på "kvällen då Kalle-cat stormade Kocken och kåren" Haha!


Aaa det ska bli helt fantastiskt att se hur alla ser ut ikväll! Ni som inte ska på gasquen, se för tusan till att palla er till kåren, parteeey all night! You only live once ;) Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0