Hur ska du veta, om ingen lärt dig hur?

Ny dag! Blir en tripp till Solar för att dra in lite mer pengar till mig ;) Skrivit en lista på vad jag vill köpa när jag för lönen. Hahaha blivit en slav under kapitalismen nu när lite extra pengar kommer att trilla in. Man behöver alltid mer saker ju mer pengar man har ju... Nä så illa är det inte för mig faktiskt, men ska bli skoj att handla lite ;)

Håller på att laga matlåda nu, ingen rätt jag är speciellt stolt över... Pasta korv och 3 stycken tomater får det bli! Det är baskemig det bästa med att jobba, man har fasta mattider! Det är alltid lunch samma tid, rutin är bra för kroppen! Det måste det ju vara, till en viss del åtminstone!

Sitter och lyssnar på Melissa Horns nya album, Fall fritt vad en riktigt skön låt! Även om den är mer slö och söndag, än onsdag och pepp! På tal om pepp så blir det en väldigt lugn onsdag till skillnad från förra onsdagen då vi gick ut efter innebandyträningen. Lite synd att träningen är så sånt, för jag kommer att missa fotbollen och sådär, men jag får spara mig till en annan dag. Funderar starkt på att hyra en film efter träningen som man kan varva ner till, blir så himla bra i gasen av träningen att det tar ett par timmar innan man kan ens försöka att lägga sig! Film är ju aldrig fel heller. Har till och med skaffat kort på hemmakväll... Verkade vara sjukt snåla rabatter dock. En film kostar 50 kr att hyra, av det så får du 2,50 kr bonus som sparas på kontot. Då måste jag ju hyra 20 filmer innan jag får den 21 gratis... Aja bättre med den 21 gratis än ingen gratis haha.

Åh fy fan vad bra!!! Lyssnar på förmodligen min absoluta favoritlåt nu!! Så tråkigt att den inte finns på Spotify, den blir lite bortglömd då. Visserligen har jag ju rätt många "Absoluta favoritlåtar" men aa, candleburn är något alldeles extra. Lyssna på den!! Men tycker du att den är dålig... Så säg inget till mig ;) Texten och låten kommer här! Nu är det dags för mig att pudra näsan och dra på mig jobbarkläderna, looking good today!


on Vineland past the candle shrine that burns on every night
for someone
she lets herself go
like an angel in the snow
she lays down on her back
down on her back - she goes

take me over when I'm gone
take me over make me strong
take me over when I'm gone
will they burn for me

on Vineland past the candle shrine that melts into the street design
she waits - for someone
tonight she'll give herself away
she'll break apart all by herself
its so easy how we come undone

take me over when I'm gone
take me over make me strong
take me over when I'm gone
will they burn for me

she pulls me in - strips me down
she pulls me in - turns me out
she pulls me in - strips me down

take me over when I'm gone
take me over make me strong
take me over when I'm gone
will they burn for me
will they burn for me






Ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt. (Melissa Horn - Fall fritt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0