Sjukt skön dag!

Haha vet knappt om man kan kalla min dag för en dag? Gick upp vid halv 10 ungefär, var på Mårtenson och Karaoke igår! Var kul att träffa lite folk och umgås lite, dagen har varit väldigt skön idag! Började med att Kalle kom hit för att låna min bärbara dator och fixa lite med någon uppgift han hade. Efter 12 så kilade jag förbi Raska Kocken och kollade på när brorsan käkade mat, riktigt givande faktiskt! Idag har jag känt mig som 12 år igen, sjukt roligt! Införskaffade mig Empire Total War till datorn, så jag och Kalle har suttit och erövrat östra Europa idag. Helt fantastiskt hur man kan göra datorspel alltså... Hahaha, aa så kul har jag haft det! :D

Plockade fram kläderna som jag ska ta på mig imorn på Halloweenfest, blir favorit i repris från förra året med mina uteliggarkläder. Haha ska bli riiiiktigt roligt!! Ser ut som fan i lägenheten efter att jag började rota och meka dock... Så blir till att städa imorn morgon, eller om jag får mig ett ryck nu innan jag kojsar kanske. Blev ingen löprunda för mig idag. Känner mig sådär kittlig och konstig i halsen, kanske är en mental bortförklaring, men hoppas på bättring imorn så man kan springa av sig innan kvällen! Får se vad morgondagen ger ;) Känner mig på grymt gott humör iaf! Snacka om en dag med avkoppling, det behövs ibland :)

Usch, jag har blivit dålig på att blogga! Får skärpa mig, vart är glöden, passionen och de roliga skämten? HAHA!

Please come now I think I'm falling
I'm holding to all I think is safe
It seems I found the road to nowhere
And I'm trying to escape
I yelled back when I heard thunder
But I'm down to one last breath
And with it let me say
Let me say

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinking
That maybe six feet
Ain't so far down

I'm looking down now that it's over
Reflecting on all of my mistakes
I thought I found the road to somewhere
Somewhere in His grace
I cried out heaven save me
But I'm down to one last breath
And with it let me say
Let me say

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinking
That maybe six feet
Ain't so far down

Sad eyes follow me
But I still believe there's something left for me
So please come stay with me
'Cause I still believe there's something left for you and me
For you and me
For you and me

Hold me now
I'm six feet from the edge and I'm thinking


God Damn vad jag är sugen på att klä ut mig!! :D
Planen är att dricka vatten, får se om jag håller hela vägen ut! Natti på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0