Klarade tentan!

Sitter framför datorn med Kalle i soffan och kollar Scrubs! Kände att jag ville skriva av mig lite i bloggen, var ju ett tag sedan! Har varit en mycket bra torsdag, började med att vakna till liv 09:30, sedan var det plugg med Daniel i skolan till 13:00 eller något sånt. På väg ut så såg vi att tentaresultatet hade kommit upp, fy så nervös jag hann bli innan tentan kom fram... Hittade inte betyget först, men det visade sig sen att jag knapat ihop 17.5 poäng av 25 möjliga. Godkänt var 14 poäng, så det kändes riiiiktigt skönt!! Yay fy fasen! Var nära på att fira kvällen med karaokee på Mårtenssons, men fick bli en hemma kväll istället!

Eftermiddagen försvann bara, så den kan jag inte uttala mig om... Men mötte upp Dennis och Daniel på gymmet för att träna och simma lite, var riktigt trevligt! Kul att så många jag känner tränar på Nautilus, nackdelen är att träningen består rätt mycket av att snacka och så, haha, men en dag som denna när jag var trött var det ju skitbra :)

På väg hem så plockade jag upp Kalle, och drog ur mig " Man måste trampa på hundskit för att veta vad som luktar gott" Haha, vet inte om det var något bra citat direkt, men kändes ganska logiskt och förklarande eller hur? Lite som att man inte ser skogen för alla träd, eller att man vet inte vad man har fören man förlorat det? Hmm aa kanske ska fila lite mer på det där... Har förresten oxå fixat två stycken peruker till gasquen på onsdag. "Kom som du inte är" är temat, fiii så roligt! Planen är att jag ska gå som kvinna... Graor akta er!

Nu tar jag och slinker tillbaka till soffan! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0