Känner mig helt tom - vad är det här?

Funderar över om jag blivit lite höstdepp nu senaste två dagarna? Idag känns det likadant som igår ungefär, känns likgiltigt sådär. Funderar på om jag kanske sover för mycket, är kanske det som gör att jag blir ltie avtrubbad. Känner inte igen mig själv riktigt. Tänkte försöka lösa detta genom att träna stenhårt! Blev inte som jag skrev igår, att jag skulle upp vod 8:a och löpa och sådär. Utan sov till 10 istället (alltså 11 egentligen om inte vintertiden hade ändrats). Håller på smälta maten jag drog i mig nyss, sen blir det ut i regnet och en promenad till gymmet som gäller!

Måste tänka mer på mig själv just nu, svävar iväg för mycket med tankarna. Eller inte tänka på mig själv, men njuta mer av situationen och nuet, har ju inget som jag kan klaga på alls! Får bli att träna skiten ur mig alltså!! Kanske styra upp en mysig filmkväll eller nått senare ikväll, så man får umgås lite! Hoppas Daniel har kvicknat till med så att det blir plugga imorn, är faktiskt riktigt laddad för plugg! Har ju inte pluggat något sedan i onsdags, det är faktiskt lite tråkigt! Blir till att ta tag i saker och ting veckan som kommer!

Mor och far kommer och hälsar på på onsdag eller torsdag, ska bli riktigt roligt faktiskt! Var längesedan, och är skönt att de kommer hit så man inte behöver åka hem och lämna Halmstad! Dessutom så renoveras det för fullt hemma på den nya stället, så vet knappt om det finns någonstans att bo som det ser ut just nu, haha! Ska bli riktigt spännande till jul och se hur det ser ut då. Fruktansvärt mysigt ställe är det iaf. Ligger vid vattnet precis med, så till nästa sommar ska jag baskemig fixa en brygga så man kan ligga nere vid stranden och ha det riktigt soft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0