Hahaha! Konfirmationslägret 2003



Såhär såg tydligen jag ut sommaren 2003. Haha garvade ihjäl mig. Känner inte igen mig själv alls, och ser otroligt liten ut! Ändå känner jag mig rätt stolt alltså, himla kul att se! Tack Anton för att du lyckades gräva fram detta kortet någonstans :)

Har varit en mycket bra dag hittills! Började med att vara i skolan vid 0900 för att jobba med Azad och Daniel på projektarbetet. Går bra med det nu! Känns mycket lovande inför nästa onsdag då det ska lämnas in. Var även på lite handledning och de verkade nyfikna och nöjda med vad vi sa oxå. Var klar på skolan 12:50, så 4 timmar plugg fick räcka idag. Kändes som en strong insats :) Dessvärre är jag inte så motiverad till att träna idag, så avbokade faktiskt min dos av Challenge denna veckan. Tråkigt men sant, skulle gått själv isf och då vilar jag hellre upp mig. Kommer bli en tuff resterande vecka, eftersom jag inte ska "festa" så blir det träning både lördag och söndag!

Kom precis hem från stan, var där och letade efter blod till Kalle och hans outfit imorn! Haha, bara en sak kvar på shoppninglistan, tror att det kan bli riktigt bra! Synd att jag missar det... Ska dock bli väldigt roligt med besök hemifrån! Pappa ska ta med vinkelslip och förlängningssladd så att min gyllene häst äntligen kan bli befriad från sitt träd! Efter att ha promenerad i snart 2,5 månader så känns det helt overkligt... Haha


Inspirationen till Lisa fanns redan under konfirmationslägret tydligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Det var nesten sånn du så ut når jeg først møtte deg! ;) Nei, litt større var du.. :)

2009-10-27 @ 17:09:58
URL: http://runak.blogspot.com
Postat av: Marie

hehe, vilka fina bilder kalle!! man blir så förvånad, jag får likosm för mig att jag alltid sett likadan ut.. iaf inte att vi så sååå unga ut. ;)

2009-10-28 @ 07:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0