En fantastiskt bra söndag helt enkelt!

Idag har det varit en fantastiskt bra söndag! Var uppe ur sängen lite innan 10:00 idag, hade en riktigt skön start på dagen bestående av INGENTING ALLS. Sköönt, kollade på Biggest Loser, haha jag är så blödig ibland, klämde någon liten tår under dubbelavsnitteten jag kollade på, helt fantastiskt bra program, man blir ju galet motiverad till att träna när man ser på det dessutom! Med ny inspiration så tog jag och bror en löprunda bort längs Östra Stranden. Ordentligt fint var det!! Dessvärre har jag lite känningar i benhinnan, hoppas det bara är nojor sedan senaste gången jag fick benhinneinflammation, buhu, det är inte att rekommendera!!

Kommit hem alldeles nyligen från en tripp till Adam på Bolmens, såg på min första Johan Falk film, International Target hette den. För att knyta an till dagens favoritord så måste jag säga att den var FANTASTISKT bra! Adam hade möblerat om med, sjuhimla mysigt! Bra där! Jonas var över hos mig tidigare under kvällen med, spanade på Vem kan slå Filip ovh Fredrik, var lite väl likt förra årets säsong kanske, men himla bra! Felix Härngren är en riktig lirare alltså! Även om Oldsberg nog var strået vassare, gubbar kan.

Hämtade min peruk hos Jonas idag med. HAHAHA jag kommer bli så otroligt ful på onsdag tror jag, men är riktigt laddad!! Har tänkt på det, planen är ju att jag ska vara en snygg kvinna, men aa, det kommer ju bli transa. Jag var väldigt naiv när jag trodde att det skulle bli "snyggt" tror jag, hahaha. Kommer bli väldans roligt att se på tror jag iaf. Så alla som tvekar på att hamna på kåren/raska kocken på onsdag. Sluta tveka! Komsi komsi! Häpp, ska ta och lägga mig till rätta i sängen nu, grymt skönt ska det bli att ta sig lite sömn. Imorn blir en dag med mycket händelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0