En dag med föräldrarna!

Började dagen med att snooza som vanligt... Hur som helst var jag ur sängen och på väg till skolan vid 10:00. Var en riktigt effektiv pluggstund idag, även om vi bara höll på till 12 ungefär. Kalle kom hem till mig efter han skrivit sin tenta, idag kom även mamma och pappa och hälsade på! Så lite senare gick vi alla fyra (Kalle, Jag, Mamma och Pappa) mot Bolmens för att möta upp Emma och Arvid. Alla var sjukt hunriga, lite som vi skulle på julbord och ingen har ätit någonting på 24 timmar bara för att vara sådär besatt av maten som serveras... Käkade på en thairestaurang inne i stan ungefär där Moon ligger. Var sådär, men helt okej! Mätt som tusan blev vi alla iaf!

Roligaste idag måste varit när jag, Kalle och pappa langar ut vinkelslipen genom fönstret och börja slipa på min cykel och det fördärvade låset som hållt min cykel f¨ngen i drygt 2 månader nu. Kalle dokumenterade när gnistorna flög, hahaha! Men tog bara någon minut att komma igenom låset. Så nu har jag min cykel igen, vilket känns helt sjukt!! Måste bara se till att pumpa lite luft i däcken...

När vi käkat på stan så var det därför dags att hitta reda på ett bra lås till cykeln, till slut valde jag ett "okej" lås på Clas -Ohlsons, orkade inte spendera för mycket pengar på lås. Vill man ta en cykel så lyckas man oavsett lås... Var himla kul när vi traskade omkring där som en stor familj på 6 personer. Haha! Tog med far på en löprunda med! Var riktigt skönt att komma ut, även om vi båda till en början mest var sugna på chips och något gott att dricka... Blev drygt 5 km, alltid något iaf!

Sitter och bloggar med hörlurar och lyssnar musik nu, de har däckat på bäddsoffan, så ska väl snart hoppa i säng med! Blir en tidig morgon, pappa skulle vara i Borås vid 11 tydligen. Men aa, kanske ska avsluta där? Plugget imorn blev inställt, så har nu långhelg! Sen blir det till att knåpa ihop arbetet mån och tisdag!

Natti natti på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0