Den konstigaste lördagen på mycket länge

Idag har jag varit med om en fruktansvärt underlig lördag... Delade större delen av dagen med Alex och han kände precis likadant som mig. Något speciellt har varit över mig hela dagen... Funderar på om det inte kan vara den kända alkoholdeppheten som styrt mig med järnhand. Det var givet att inte dricka alkohol och ta det lugnt istället iaf, det är dags att komma tillbaka in i matchen ordentligt nu! Men saknade fantasi och energi till att styra upp någonting somhelst av värde... Slutade med att vi traskade oss till MAxi, irrade runt där länge och väl, letandes efter fantasi och inspiration. Det gick sådär kan jag villigt erkänna... Köpte iaf lite godis och ekologiskt kolsyrat vatten som jag smaskade i mig!

En liten sockerkick gjorde att vi beslutade oss för att fixa varsin hamburgare (Alex fixade mest...) och kolla tv kvällen igenom. AFV, Ensam mamma söker, Scrubs och Little Miss Sunshine var en del av gottepåsen :) Vet inte om little miss sunshine var riktigt kass, eller genialisk. Får fundera lite mer på det innan jag uttalar mig. Men tror den var bra faktiskt!

Inatt så ska vi alla ställa in grillen! = Alltså vrida tillbaka klockan en timma för att återgå till Vintertid. Tänkte därför vara ut sängen 08:00, käka lite lätt, sedan ta mig en tidig löprunda innan gymmet. Känner mig väldigt motiverad för det just nu, men så är det ju oftast innan man lägger sig. Varit jävligt onyttig nu ett tag så känner att jag vill använda en tidig och "Ej bakis" söndag till något vettigt :) Nu tappade jag tråden lite känner jag, lika bra att krypa till kojs så ska det bli spännande att se vad morgondagen har att erbjuda! Jag ska peppas till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0