Domaren överlägger

Jaha, så var det söndagkväll snart då. Har egentligen först nu kommit iordning. Tvätten är klar, har varit på gymmet, spelat volleyboll och haft möte med mina FIKS-kollegor :) Men först nu som jag har ätit, duschat och aa är klar för att börja plugga egentligen. Fast helt ärligt så måste jag diska först, satan vart tar all tid vägen?? Måste plugga 2 timmar ikväll, vilket känns så otroligt mkt, nä skiter i det med 2 timmar, ska läsa grammatiken och lite i Beloved innan jag somnar iaf... Så får det ta den tid det tar helt enkelt.

Käkade korv till mat nu igen, jag knarkar seriöst korv, undra om man ska uppsöka vård haha, galet. Måste börja komma igång och laga lite annan mat nu, men det är så svårt att hinna med! Hoppas nästa vecka blir effektivare. Har för övrigt snackat med domaren nu, vet inte om jag blir utvisad till omklädningsrummet, men det känns så. Fast nere i omklädningsrummet kanske det finns ro för att plugga? Finns ju positiva sidor hos allting, synd att det är ensamt och luktar svett där nere bara haha. = D

Nää jag återkommer nog senare ikväll, its time to get dressed and head out in the kitchen! Adios så länge

  "What a wicked thing to do, to make me dream of you" - HIM - WICKED GAME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0