Tenta - It´s getting old.

Nu är det kväll och ska bli riiiktigt skönt att skriva av sig!!
Jag har ångest, eller jag hade ångest innan idag så det bara small om det. Men aa, efter ett totalt misslyckande idag med plugget, så känner jag bara mig lite tom, går tentan bra så går den bra, går den dåligt så går den dåligt! Omtenta i början av november har jag redan börjat tänka på. Sedan jag helt oväntat klarade ekonomin så har jag blivit lite matt, förväntade mig att kugga hårt, och nu sitter den känslan kvar. Man kan bara göra sitt bästa, men det där med att plugga dagarna närmast tentan har aldrig varit min grej, kan jag inte inte 24 timmar innan tentan kan jag det inte även om jag pluggar ändå. Fy vad tråkigt inlägg det har blivit såhär långt, ska bättra mig nu, vill bara säga att det finns hopp till förbättring imorn, sista dagen innan tentan, ska jag lyckas plugga? Jag vet iaf att det kommer bli fantastisk på gymmet med Kalle imorn förmiddag, med eller utan förkylning ;)

Nog med tentaskit, it´s getting old.

Bortser man från ångest över plugg, så har det varit en fantastiskt bra dag!!! Jag tror jag har gått 12 km bara promenad faktiskt, sjukt bra. Hoppas över innebandyn idag, USCH vad tråkigt, men kände att jag skulle försöka plugga (usch där kom det igen) och att det var bättre att bli friskare, laddar för måndag istället! Var ute och promenerade med Madde till Hagön och naturreservatet därborta, var riktigt fint! För att dra lite paralleller till Kalmar så är det mitt nya Stensö! Helt fantastiskt! Kaniner/harar överallt med, riktigt hemtrevligt, där skulle jag kunna bo!! Gick hem till Madde via Andreas, Janne, Chris och Jonathan, som pluggade inför sin tenta imorn, God speed and have fun! Plugga blev det inget av direkt, kollade på Flight of the Phoenix istället, sett den 3 gånger typ. Råkade säga att det var en bra film, gud vad jag ljög för mig själv och min omgivning. Sämsta filmen genom tiderna? Aaa kanske. Nu får jag inte glömma det, den är inte bra, utan dålig, dålig!!

Idag har jag haft Saybia-Comeback. Såå härligt!! Ska lägga upp lite youtube här så ni kan lyssna. Rysning på Saybia faktiskt och deras 3 slagskepp - I Surrender, The Second You Sleep och The Day after Tomorrow.



Saybia - I Surrender



Saybia - The Second You Sleep



Saybia - The Day After Tomorrow

Kommentarer
Postat av: Madde

Filmen var inte dålig... den var helt värdelös ;)

2009-10-02 @ 15:38:51
Postat av: Kalle

Haha ja förlåt mig :)

2009-10-03 @ 11:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0