Nu är det fredagsmys!

Hej! Nu var det ett tag sedan jag gjorde ett blogginlägg! Har haft väldigt fullt upp de senaste dagarna, igår var det jobb till 19:00 och sedan blev det faktiskt karaokee på Mårtensons! Haha var himla roligt, även om jag inte sjöng något på "scenen". Man blev rätt varm i kläderna bara av att vara där ändå. Nästa gång har jag lovat att sjunga, så då kommer jag nog inte undan :S. Började min fredag med att städa och fixa upp i lägenheten, sedan var det jobb! Men eftersom det är fredag så slutade jag lite tidigare, gick via Kalle och hämtade upp träningskläderna och så sedan i onsdags. Hemma 19, och skulle egentligen ha tvättat, men var fet fest i tvättstugan, och då pallade jag inte med att springa där! Får bli tvätt imorn förmiddag istället, och en lång löptur med bror!

Har kollat/håller på att kolla på The Fast and the Furios, ganska bra! Mer behöver jag nog inte säga om filmen, men den passade bra idag! Har haft en riktig myskväll idag, kvalitetstid med mig själv, var längesedan! Så längesedan att det kändes konstigt haha. Spanade på Lyxfällen och Inlåst tidigare under kvällen med, haha det kom till och med en tår under inlåst, fasen vad kripande det är!! Riktigt bra dokumenter... Det var samma i morse, när jag kollade på Greys Anatomi. Sjukt gripande med, det var inte nyttigt någonstans. Jag är lite blödig just nu tror jag :) Aaaa serier är underskattat! Får en att uppskatta verkligheten så, samtidigt som man får se livet från alla möjliga perspektiv. 5 av 5 solar!

Tror det kommer bli en väldigt bra lördag med, ska bli riktigt skönt att komma ut och träna! Vilat 2 dagar nu, och när jag kommit in i ett så bra träningsflyt så känns det väldigt tråkigt att vila, men kroppen behöver ju bygga om sig lite oxå:) Ska titta på fotbollen senare oxå, har inte funderat riktigt på om jag ska gå ut sen eller inte, men går nog en morgonpromenad till Systemet så har jag garderat mig utifall att jag blir övertygad om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0