Lax, Löpning, Pizza = Best Lördag Ever ;)

Woho! Idag är det lördag! Klockan är strax efter 10:30. Jag har blivit väldigt dålig på att gå upp på morgonen, visserligen blev det ju ganska sent igår, men ska försöka bättra på mig;). Ska iväg och löpa med brorsan klockan 12, milen ska det bli! Får se om jag får tag på någon mer som är sugen! Känns som om ganska många är bakis idag haha, så får nog bli lite kvalitetslöpning istället!

Ska käka lax till frukost idag, mmmmums! Hade bara 3 skivor ganska torrt bröd kvar, så då tyckte jag att lax och pasta passade denna lördagsmorgonen bättre! Efter löpningen ska jag nog in till stan och fika med Elin! Tänkte styra upp pizza på Delle Italia senare under eftermiddagen/tidig kväll, vore riktigt gott och trevligt! Så får man i sig bra med mat inför fotbollen. Jag är nästan nervös, och då är jag ju rätt långt ifrån den typiske fotbollsintresserade killen. Blir nog riktigt bra faktiskt! Har inte bestämt mig för om jag ska köra utgång på det eller inte, men det där med planering är ju skit! Iaf när det gäller en lördagkväll! Så får se vart vinden blåser :)

Får se hur löpningen känns idag, pappa och Arvid har redan anmält sig till Göteborgsvarvet, undrar om jag kommer stå pall för det, haha. Men vore en himla rolig grej! Man behöver ju inte vara i superform för att vara med, mycket goa gubbar och gummor längre bak man kan tjöööta lite med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0