I gotta feeling

Hej! Sitter och tänkte skriva lite om dagen innan jag lägger mig i sängen och laddar för vad som antingen kan bli en mycket bra dag!! Eller en väldigt lång och slitsam dag. Haha får väl försöka motivera mig själv här i bloggen om att båda alternativen är bra!

Antingen så kommer jag jobba, eller så kommer jag inte jobba. Aaa det är väl morgondagen i korthet egentligen! Haha, blir plugg på morgonen och innebandy på kvällen, det vet jag säkert! Men ångrar lite att jag mailade in så många tider till Solar, för jag vet inte om jag ska jobba fören precis inpå det är dags att åka, och aa får hoppas att det blir lite bättre framförhållning, för det är ganska slitsamt att inte veta hur man kan lägga upp dagen. Skickat in 3 veckor framåt så efter det ska jag vara lite mer precis i mitt schema när jag kan jobba :) Mmm hur som helst, om jag inte ska jobba så tänkte jag försöka hitta något frisörgymnasium, det måste väl finnas här i Halmstad? Så ska jag försöka hitta någon som kan klippa mig billigt, är trött på håret men inte så trött så att jag vill betala så mycket :)

Är ganska mör nu, var på gruppträning med Caroline innan, Challange, min första gruppträning! Definitivt inte sista, jag var den enda som uppenbarligen inte hade gjort det tidigare, alla var snabba som tusan och hur duktiga som helst med koordinationen med skivstång och allt möjligt... Passet var 40 min skivstång med hela kroppen och sen spinning i typ 25 min. Var ju gryyymt jobbigt men riktigt roligt!!! Kommer må ruggigt bra inatt och imorn på innebandyplanen.

Dessutom måste jag skaffa biljett till sittningen imorn! Har nog kommit på vad jag ska gå som. Temat är "Kom som du inte är". Måste bli något riktigt bra, så får nog fundera lite till först haha. Nä nu blir det sängen!



Tyvärr kom inte jag med på bilden...

Kommentarer
Postat av: ulf j

Hej!

Idag är det onsdag och jag saknar onsdagens text, eller har jag fattat fel

2009-10-07 @ 19:40:47
Postat av: ulf j

Hej!

Idag är det onsdag och jag saknar onsdagens text, eller har jag fattat fel

2009-10-07 @ 19:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0