Countdown - 24h 18m

Godmorgon! Eller God jäkla trött morgon! Sovit 7 timmar inatt, mer ska man väl egentligen inte behöva, så inget att klaga på, även om mina ögonlock väger tyngre än vad de gjort på länge... Skönt att man kan dunka Spotify och komma i stämning iaf :)

Det är lite drygt 24 timmar kvar tills tentan ska skrivas. Haha känns som ett skämt litegrann. Får se vart den här dagen tar vägen, om det blir mycket plugg, tror att jag kommer kunna vara hyfsat fokuserad under eftermiddagen! Ska börja morgonen med att käka frukost (det enda jag har i kylen är skinka och lite bröd på det, sen fiskpinnar i frysen, jag måste verkligen handla...) och förutom frukost så ska jag iväg och gymma på Nautilus 9:30 med Kalle. Blir riktigt skönt att pumpa ur sig lite tentaobehag och ilska över att man är ett tragiskt fall som inte kan plugga just nu... Känns som om förkylningen börjar gå över till att vara ett minne nu, kan nästan klassa mig som frisk tror jag! Yay!!

Haa, jag skrattar åt mig själv. Nu får du ju för fan komma igång, ner med frukosten så drar vi igång nu!!


Kalle-Cat? ;)

Kommentarer
Postat av: ulf j

skoj att du läser Vedung. Hade hans bok i Kvalitet och utvärdering. Han har väl skrivit mycket antar jag så det kanske inte var samma, men i ala fall

2009-10-01 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0