Countdown = 12 h 30 m

Haha, ja nu är det snart bara 12 timmar kvar tills tenta! Måste säga att jag är på fruktansvärt bra humör trots att jag verkar gå mot ett U imorn. Vem vet, man kan oftast mer än vad man tror, ovh det har ju hänt ett antal gånger innan att jag varit säker på att kugga och ändå har det gått väldigt bra!

Jag är nöjd hur som helst! Visst jag kunde ha pluggat väldigt mycket mer senaste tiden, men jag känner att jag gjort mycket annat roligt som definitivt har varit värt tiden som försvann på plugget. Motgång föder framgång kan man väl säga :)

Aaa jag känner mig väldigt hoppfull även om jag kuggar imorn, ligger vädigt bra till med projektarbetet som vi ska göra nästa delkurs, så det kommer finnas gott om tid till att läsa igenom böckerna igen, och lära sig alla kommunikationsteorier och liknande ordentligt istället för att kunna dem några timmar efter tentan sedan försvinner det. Jag är trött på att det känns som om allt man läser försvinner. Jag har hittills skrapat ihop 135 Hp, men det känns inte som om man blivit så värst mycket smartare för det? Klart man har blivit det och utvecklats mycket, men aa, det är nog sant att ju mer man lär sig, desto mer inser man hur lite man egentligen kan... Blev djup igår när jag funderade på framtiden, haha, inte djup på ett dåligt sätt, utan mer att det ska bli väldigt spännande att se vart man tar vägen, och om man valt rätt stig.

Förresten så funderade jag mycket på namnet Gaston idag, visst är det rätt fräckt? Hahaha

Oj! Nu hoppas vi i tiden lite, fastnade vid tvn när jag höll på att blogga... Nu är det bara 10 timmar och 47 min kvar till tentan! :) Kollade på Inlåst på Tv4, var riktigt gripande och en bra dokumentär! Väntar på att Lyxfällan ska läggas upp på Tv3s hemsida, missade ju det.. Attans... Blir en fantastiskt bra dag imorn no matter what, ser fram emot att få ta del av tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0